Fandom

Opiliones Wiki

Beloniscus

2,796pages on
this wiki
Add New Page
Talk0 Share

Beloniscus

Suborder

Laniatores

Infraorder

Grassatores

Superfamily

Epedanoidea

Family

Epedanidae

Beloniscus Thorell, 1891 is a genus in the family Epedanidae (Epedanidae incertae sedis).

TaxonomyEdit

DiagnosisEdit

(from Thorell, 1891c[1])

Truncus inverse et breviter sub-ovatus, antice sub-truncatus, postice ample rotundatus. Scutum dorsuale sulcis transversis 5 in areas 6 divisum est, quarum prima sive pars cephalothoracica, postice sulco procurvo limitata, area proxime sequenti multo longior est; prima arearum partis abdominalis scuti sulcum medium longitudinalem ostendit. Tuberculum oculorum , versus medium partis cephalothoracicae positum, humile et latissimum est et in duas spinas erectas, unam utrinque, elevatum; etiam area partis abdominalis saltern 2.a spinis vel denti bus 2 est armata; segmentum liberum dorsuale 3.m spina vel dente medio munitum est. Mandibularum art. 1." a basi ad apicem sensim modice incrassatus. Lobus maxillaris pedum 2.i paris distinctus, sulco a coxa sua limitatus. Palpi sat longi et fortes, spinis (plerisque longis et fortibus) armati : 4 in utroque margine partis tibialis, fere 5 in marginibus partis tarsalis. Pedes breviores, sat graciles. Coxae 4.i paris sub-ovatae, mediocres, magis retro directaé, et fulcro cum ventre conjunctae ; interdum (m) trochanters 4.i paris valde longi sunt et apice subter in calcar longum producti. Tarsi posteriores scopula carent ; articulus eorum ultimus apice integer est, non incisus. Tarsi 1.' paris ex ... 7 ..., 2.i paris ex ... 17-20 ..., 3.ii et 4.i parium ex ... 6-7 ... articulis constant.

SpeciesEdit

LiteratureEdit

ReferencesEdit

  1. 1.0 1.1 1.2 Thorell, T.T.T. (1891c) Opilioni nuovi o poco conosciuti dell´Arcipelago Malese. Annali del Museo Civico di Storia Naturale di Genova, Genova, series 2, 10 (= 30) [“1890-1891”], 669–770,
  2. Loman, J.C.C. (1893) Opilioniden von Sumatra, Java und Flores. In: Max Weber (Ed.) Zoologische Ergebnisse einer Reise in Niederländisch Ost-Indien, vol. 3, pp. 1–27, table 1. E. J. Brill, Leiden, (1894). 476 pp.
  3. Roewer, C.F. (1915c) 106 neue Opilioniden. Archiv für Naturgeschichte, Berlin, Abt. A, Original-Arbeiten, 81(3), 1–152.
  4. Roewer, C.F. (1917) 52 neue Opilioniden, Archiv für Naturgeschichte, Berlin, Abt. A, Original-Arbeiten, 82(2) [1916], 90–158.
  5. Roewer, C.F. (1923) Die Weberknechte der Erde. Systematische Bearbeitung der bisher bekannten Opiliones. Gustav Fischer, Jena, 1116 pp.
  6. Roewer, C.F. (1926a) Opiliones–Laniatores. In: Fauna sumatrensis (Beitrag Nr. 21). Entomologische Mitteilungen, Berlin, 15(3/4), 297–299.
  7. Roewer, C.F. (1927a) Weitere Weberknechte I. (1. Ergänzung der: "Weberknechte der Erde," 1923). Abhandlungen der Naturwissenschaftlichen Verein zu Bremen, Bremen, 26(2) [“1926”], 261–402.
  8. Roewer, C.F. (1931c) Über Opilioniden der Sundainseln. Archiv für Hydrobiologie, Stuttgart, Supplementband 9, Tropische Binnengewässer, 2, 508–548.
  9. Roewer, C.F. (1949a) Über Phalangodiden I. (Subfam. Phalangodinae, Tricommatinae, Samoinae.) Weitere Weberknechte XIII. Senckenbergiana, 30(1/3), 11–61.

Also on Fandom

Random Wiki